S
Fakültemiz 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Duyurusu
Üniversitemiz 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.
Yatay Geçiş Esasları için tıklayınız
Başvuru ve Değerlendirme Takvimi için tıklayınız
Kontenjanlar için tıklayınız
Başvurular şahsen, kargo veya posta ile Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi İsmail Hakkı Tonguç Yerleşkesi 22030 Edirne adresine yapılabilir. (Posta ve kargo yolu ile yapılan başvurulardan kaynaklanan gecikmelerden dolayı sorumluluk kabul edilmemekte olup, belge ulaştırılması ile ilgili teyit işlemi posta kuruluşundan yapılmalıdır.)
Koronavirüs (Covid-19)) salgını nedeniyle yatay geçiş başvuruları elektronik ortamda da alınabilecektir. Öğrenci İşleri E-Posta: ogr05@trakya.edu.tr
Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri PDF formatında, dosya adı belge türü-T.C. Kimlik no (örn: dilekçe-24681012146, transkrip-24681012146) olarak adlandırarak, bütün belgeler tek e-postada ogr05@trakya.edu.tr adresine göndereceklerdir. E-posta konu alanında Yataygecis-ad-soyad-T.C. Kimlik No-bölüm-sınıf yazılmalıdır. (örn: Yataygecis-Ahmet-Meric-24681012146-okulöncesi-2)
Başvuru Dilekçesi için tıklayınız
Başvuru için gerekli belgeler
1) Başvuru dilekçesi
2) Öğrenci Belgesi
3) Disiplin cezası almadığına ilişkin belge ve Yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığına dair belge (diğer belgelerde belirtilebilir)
4) Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (onaylı)
5) ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi ve ÖSYS Sonuç belgesi
6) Hazırlık Sınıfında Başarılı Olduğunu Gösterir Belge (Hazırlık Bölümü Olan Bölümlerimiz İçin)
7) İkinci Öğretimden Örgün Öğretime yatay geçiş yapmak isteyen öğrencilerin ayrıca bulundukları sınıfın bütün derslerini vermek ve ilk %10’a girmek suretiyle bir üst sınıfa geçtiklerine ilişkin resmi belge.(sadece ikinci öğretim öğrencileri için)