Fakültemiz 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Duyurusu

Üniversitemiz 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.
 
 
Başvurular şahsen, kargo veya posta ile Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi İsmail Hakkı Tonguç Yerleşkesi 22030 Edirne adresine yapılabilir.  (Posta ve kargo yolu ile yapılan başvurulardan kaynaklanan gecikmelerden dolayı sorumluluk kabul edilmemekte olup, belge ulaştırılması ile ilgili teyit işlemi posta kuruluşundan yapılmalıdır.)

Yeni Koronavirüs (Covid-19)) salgını nedeniyle yatay geçiş başvuruları elektronik ortamda da alınabilecektir.
Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri PDF formatında, dosya adı belge türü-T.C. Kimlik no (örn: dilekçe-24681012146, transkrip-24681012146) olarak adlandırarak, bütün belgeler tek e-postada ogr05@trakya.edu.tr  adresine göndereceklerdir. E-posta konu alanında Yataygecis-ad-soyad-T.C. Kimlik No-bölüm-sınıf yazılmalıdır.(örn: Yataygecis-Ahmet-Meric-24681012146-okulöncesi-2) 

 
Başvuru için gerekli belgeler…
 
1)      Başvuru dilekçesi
2)      Öğrenci Belgesi
3)      Disiplin cezası almadığına ilişkin belge (diğer belgelerde belirtilebilir)
4)      Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (onaylı)
5)      Öğretim Planı ve Ders İçerikleri (onaylı)
6)      ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi ve ÖSYS Sonuç belgesi
7)       DGS ile Yerleşen Öğrencilerin DGS Sonuç Belgesi ve DGS Yerleştirme Belgesi
8)       Hazırlık Sınıfında Başarılı Olduğunu Gösterir Belge (Hazırlık Bölümü Olan Bölümlerimiz İçin)
9)      İkinci Öğretimden Örgün Öğretime yatay geçiş yapmak isteyen öğrencilerin ayrıca bulundukları sınıfın bütün derslerini vermek ve ilk %10’a girmek suretiyle bir üst sınıfa geçtiklerine ilişkin resmi belge.(sadece ikinci öğretim öğrencileri için)
Bu içerik 08.07.2020 tarihinde yayınlandı ve toplam 5254 kez okundu.